9 November

Ny måndag nya laster. Talet gick okej men hade en enorm klump i halsen efter tre tårframkallande tal innan mig. Jobbigt att se någon annan gråta. Det påminner mig alldeles för mycket om farfars begravning då jag tröstade pappa. Vill jag helst slippa uppleva igen. Inget roligt alls. Jag ahr iaf svårt att se andra gråta för då gråter jag själv.

I övrigt så sov jag väldigt gott i natt och dagen har varit bra :) Hann mycket på religionen och filmen på psykologin tycker jag är bra och vet redan allt i förväg för att jag redanm sett den vilket jag faktiskt tycker är bra :) Hoppas det är fint väder så jag kan gå innan jag sätter mig och formulerar frågor till i morgon om Kaj svarat. Annars ska jag ringa honom nmär jag kommer hem. Måste veta vilket så jag vet om jag får sova eller ej imon ^^

Gud va jag pratar idag då :O

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0