Svininfluensan

Min kära lilla söta mamma har varit emot att ta sprutan sedan det kom ut. Idag fick hon argument för det. I en artikel från västbo andan (lokal tidning) så innehåller det kvicksilver och ger bara 90% skydd under en viss tid. Mycket intressant läsning. Jag ingår iofs i en viss riskgrupp men jag ahr haft vanlig influensan och den dör desto fler pga så jag ska nog stå över. Gillar ändå inte sprutor och sådan där jox!

Så vet ni alla det ^^ Plus att en rejäl förkylning verkar skydda lika bra. Fast vad vet jag?


Kommentarer
Sodom

Det finns mer kvicksilver i fisk om du undrar...

2009-11-18 @ 20:27:16
pelle

fast... att det innehåller kvicksilver och bara ger 90 procent skydd visste jag redan. du får i dig mer kvicksilver om dagen genom mat, än med sprutan. jag läste på smittsskyddsinstitutet innan jag bestämde mig. samt krisinformation.se ;)

2009-11-19 @ 11:55:39
URL: http://pellespersonliga.se
Hanna(Y)

Vaccinet håller i bara ett år har jag för mig sen är du lika immun som ett svin i Mexico igen ;)

2009-11-20 @ 16:14:44
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0