1 Oktober

Imon hämtar jag pojken min :) Ev. Med Elin som sällskap ^^ Haha

Men idag ska jag läsa min kära Stieg Larsson och spela Oboe tills halsen protestera, om den nu gör det. Kan inte rikitigt det jag borde men hinner inte öva mer. Det går nog bra de med men ändå. Blev inget simmande igår men får se om det blir idag iställe. Jag vet inte än. Bros på hur trött jag är när jag kommer hem. Kan lika gärna gå en runda liksom. Nåväl bros på hur slut jag är efter dagen.

Ett konstigt problem jag fått nu är att jag inte kan läsa vanliga texter utan full fokus. Blir som en suddig 3D text. Hemskt irriterande men vet inte om jag vill traska till optikern för det. Men får se om det blir bätre eller inte.

I övrigt så blir det nog en lång och tröttsam dag :)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0