12 Oktober

Då var man tillbaka till skolans gråa vardag. Med sina inslag av galenskaper ^^

Helgen har varit överfylld med händelser och läxor så datan har fått stå. I fredags tittade jag på Idol och la mig tidigt för att jag skulle upp tidigt och öva innan konfaläsningen. Så var jag där till ca halv två. Sedan kom jag igång med matten emn det gick trögt och slutade med att jag läste "Flickan som lekte med elden" i stället. Men på kvällen drog Ika och Emilia med mig till Parken, vilket var rikitgt roligt :) När jag sedan kom hem vid halv tre så gjorde jag i ordning mig och somnade när huvet landade på gudden vid kvart i tre. Sedan avr det bara att stiga upp igen vid 9.30 eftersom shopping stod på schemat. Hittade en del godingar som kommer på bild senare :)

Så helgen var fartfylld och avslutades med Top Model och ett långt samtal med Jerker. Mys!

Idag ahr skolan gått igång men jag har varit ovanligt pigg faktiskt :) Så det har inte varit så plågsamt men upptäckte att jag inte skulle lämnat ett block hemma ^^ haha och ändå ahr jag med halva skåpet :p Jaja så akn det gå. Funderar på om jag ska fråga om jag får låna morfars bil imon men vet inte om det är nödvändigt egentligen. Blir nog bra ändå liksom. Ska iväg på ett möte på Arenum med styrelsen så man får se.

Nu på eftermiddagen väntar en dödsruna och efterforskning om Luther. Tänkte lämna tillbaka böcker till bibblan oxå men får se hur jag gör med det där. Tycker det är så mycket nu trots att dagarna lunkar fram. Måste komma igenom matten oxå annars går det med säkerhet dåligt på provet som är på torsdag. Ser inte fram emot det. Nåväl så är det ibland ^^

>Ciao!


Kommentarer
pelle

låter som om du hade en awesome helg! :D

2009-10-13 @ 21:24:38
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0