18 Oktober

Helgen har varit så där men just nu är jag på ett tipp topp humör! En vecka kvar till MTM och lov, så skönt, Har dock ett prov i vägen men sen så ;) Får försöka börja på religonenn och svenskan oxå annars blir det problem, hjälp vad mycket skola det blev där :O

Jag har läst ut Flickan som lekte med elden och blir snart tokig om jag inte får läsa fortsättningen! Längtar till Top Model ikväll med, det glömmer ni väl inte? :) I alla fall så sov jag ut idag. Första gången på två veckor. Jag blir alltid så långsam inför lov. Hmm. Ska tvinga iväg mig på sinnesrogudtjänst ikväll med. Lär bli ett intressant kapitel i livet.

Har på mig myskläder som ser fina ut och är rätt nöjd. Fast vill inte visa mig utanför dörren för då blir de kallt :p haha men får byta senare. Dagen till ära sitter glasögonen på oxå, i otippat rosa. Väntar bara på att behöva byta ut dem ^^

>Ciao!


Kommentarer
pelle

Jag måste också läsa klart "Luftslottet som sprängdes". Tredje filmen har ju snart premiär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



haha, även om jag godkänt det straffet, var hade jag hittat en klänning? ;D

2009-10-18 @ 11:46:34
URL: http://pellespersonliga.se
veronika

Bara att kämpa på den här veckan och tänka på vad du har att se frameot ;)

2009-10-18 @ 18:18:41
URL: http://veronikascrib.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0