30 Oktober

Välkommen tillbaka till mitt tilltrasslade liv!

Jag har varit på ett helvetiskt läger som ni säkert minns och nu shoppat i två dagar med endast tre varor inhandlade ^^ Låter precis som jag om jag får säga det själv. Idag väntar skolarbete och massa skrivande. Är trött i skallen och ska ut på fotorunda med Ika sen. Om jag nu kan förmå mig att komma någon vart med mitt tal. Fasar inför nationella med de där. Kommer gå dåligt även om jag tänker positivt, är ingen talare.

Så solen lyser med jag ser en dimbank från mitt fönster. Kallt är det tydligen oxå så man får kurera sig lite ^^ Mamma ska förhoppningsvis göra lasange idag. I love! Så hoppas de blir mat snart (A)

Hoppas ni får en toppen dag!

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Åh, lasange! =)

2009-10-30 @ 12:10:58
URL: http://ikaaan.blogg.se/
veronika

Full fart hör jag!

2009-10-30 @ 16:13:43
URL: http://veronikascrib.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0