5 Oktober

Min skjorta fanns inte i MIN storlek i värnamo. Jag var sjukt besviken. Ullared var överfyllt och tja mitt humör har bara gått neråt under helgen. MItt liv är ett kaos, jag känner mig isolerad och jag tänker inte tala mer om det här men om ni undrar så kanske jag ligger lågt ett tag.

Så denna dag är jag trött, sugen på att förändra hela mig och samtidigt vill jag bara ut och gå. I naturen där det är som finast. Jag känner mig mil från alla människor. Ingen nära alls. Bara långt bort. Usch usch usch.
Vaknade som sagt trött fick i mig frukost och kom till ksolan. Jag har glömt psykologiböckerna. Idiotiskt jag vet så nu känns inget meningsfullt alls. Även om jag ännu inte gjort något vettigt. När jag kommer hem väntar psykologi och genomläsning av FiKa kapitlen. Kommer inte gå bra och jag orkar inte gå in för det. Men gör mitt bästa som alltid.

Nåväl nu vet ni att jag är helt rubbad, konstig och icke läsvärd.

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0