1 September

Sol, ljus och värme :) Dessutom fick jag ha bilen till skolan idag vilket var skönt. Jobbigt med värma bussar även om det oftast fungerar bra. Fick smörgåstårta av klassens födelsedagsbarn så slapp skollunchen, lyxigt! Sedan har dagen faktiskt gått ganska fort.

Var i kyrkan i eftermiddags och det slutade med att jag hoppade på en fortsättning av UP (Ung Pilgrim) så ska på fyra läger under ett år och sedan kanske en resa till spanien :) Första är redan den 25-27 September så får pussla lite så jag kan fira morfar oxå :) Den lille token fyller 70 den 25 sep.

I alla fall så känns månaden lite roligare med ett läger på G. Så ska njuta av det och ha kvar min positiva sida som jag på något konstigt sätt fått denna veckan, tror ni den håller i sig?



Hoppas alla får en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0