13 September

Tillbaka i huset med en hals som ömmar... Var inte så trevligt att vakna till så en stor sjal åkte på tillsammans med mina glasögon och en långarmad tröja för att försöka få så mycket värme som möjligt. Man ska ju försöka klara skolveckan men börjar jag hosta ofta stannar jag hemma. Orkar inte känna mig elak som sprider baciller. Usch för sånt.

Men igår så var vi i Halmstad och shoppade. Av de typ 15-20 plaggen jag ville ha blev det endast fem... Lr tja två plagg och tre accocearer :p Men ändå. Min plånbok skriker efter lön. Blev helt kär i Monki dessutom, har aldrig varit där innan men min syster har köpt fina plagg därifrån innan. Hela lokalen var helmysig, kändes mer som en garderob än en butik. Men provrummen sen! Jag vill ha ett hemma! Helt magiska. Nä där stod jag länge och funderade på en klänning. Men valde att inte köpa den för att jag skulle få ångest senare så får hoppas att den är kvar till ett senare tillfälle eller hitta något annat snyggt :) Men det blev iaf en sak till nyår som jag letat efter därifrån. Aningens mycket för mig egentligen men tror de blir skitfint om jag hittar resten jag vill ha till oxå :)

Nä nu ska jag ner och äta. (Bilder kommer antagligen senare)

>Ciao!


Kommentarer
Eliin

Nyårs grejor redan? :o

2009-09-13 @ 13:00:12
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0