15 September

Sjuk. Nej jag är verkligen inte glad åt det. Såg fram emot psykologin idag oxå hamnar jag efter i matten. Men sånt är livet och det är bättre att jag försöker bli frisk än att tvinga iväg mig själv och bli sjukare. Så har druckigt honungsvatten och ätit en skorpa idag. Är sugen på frukost men får knappt upp munnen för att få i mig föda. Inte så roligt det heller. Morfar kommer iaf bort och ordnar med lite boklån jag har :) Kanske kan ordna mig något mer gott samtidigt?

Känns meningslöst att vara hemma när ingen annan är det. Finns ingen som har tid att svara på sms eller prata med mig för att de har fullt upp. De är ju en vanlig vardag. Lyckades nästan somna för en stund sen men då passar mamma på att ringa mig. Så gick det med den sömnen. Hoppas verkligen att det är bättre med er :)


>Ciao!


Kommentarer
Erika

Jag är ju hemma :)

2009-09-15 @ 11:07:59
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0