18 September

Idag har jag lyckats att duscha och få på mig anständiga kläder. Ska ner och ta itu med skolarbetet som jag missat, efter att jag bytt kläder igen :p De var inte så anpassade till sjukdomen ^^

Måste få hjälp av Ika oxå så jag kan klara matten. Minns inte hur man gör och blir bara frustrerad när det inte går. Irriterande nog tog mina fria minuter och pengar slut igår. Då ville jag verkligen gråta. Min lilla fridom till att kännas som om allt är som vanligt. Men nej den ville inte alls. Värdelöst att sms... Per försökte iaf muntra upp mig men det är inte så lätt när han jobbar och är upptagen dygnet runt. Men han trivs ju så jag ska inte klaga. Bara van vid att ta hans uppmärksamhet.

Måste få någon att köpa godis åt mig. Det är faktiskt fredag och jag vill ha något. Får se om mamma kan tänka sig att göra chokladsås. Vore perfekt till min glass :)

Men nu ska jag ta tag i livet igen ;)



>Ciao!


Kommentarer
amanda

SV: jo visst är det jobbigt! :/

2009-09-18 @ 12:40:51
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
pelle

Vad är det för mattekurs du håller på med? Någon svår?



Haha, tandläkare som är så sjuhelvetes opålitliga.

2009-09-18 @ 16:58:34
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0