2 September

Livet är som en tapet just nu. Inget speciellt händer och jag behöver använda kameran igen.

Iaf så var det skolfoto och då fick jag höra att jag hade bra ögon. Nja har ju linser men fina var de tydligen ^^ kul att även han kunde göra bort sig snyggt :)

Iaf så vill jag ha lov igen. Eller iaf ha tid och ork att göra något med mina vänner. Kom på att jag hade läxa i ReBe så har glömt skriva till Ika min sötis. Suck, nu är det ändå sent så får be om ursäkt och fortsätta med de fördömda konteringarna! Imon är man inte hemma förrän sex heller fast börjar sent :)

Sen mina vänner är det fredag och då är det nästan helg :D

Hoppas allt är bra!
>Ciao!


Kommentarer
Hanna(Y)

Och det är förjävligt! (y)

2009-09-02 @ 20:30:22
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0