20 September

Idag är det sönda, sista sjukdagen och kyrkoval. Inte för att jag vet vad jag ska rösta utan för att jag ska ha min demokratiska rätt ^^ Har dessutom hunnit med alla läxor. Så nu har jag bara ämnet jag inte fattar kvar. Dessutom är det ju UF Kick-off på onsdag uppe i Jkpg. Ska bli intressant att se vilka de tar dit i år. Man undrar ju om det slår förra året.
 

Har fått på mig min nya kjol och känner för att gå till skolan imon. Fick prata med Pojken igår med så det ter sig till att vara en ganska bra helg trots allt :)

Ikväll är det top model och ensam mamma söker. Får se om jag orkar börja titta på Charlies änglar sen eller hur jag gör. Men tv-tittande blir det iaf ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Topmodel <3

2009-09-20 @ 16:00:51
URL: http://ikaaan.blogg.se/
pelle

Just fan, valet... hehe. så gick det med det.

2009-09-20 @ 17:59:48
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0