23 September

Dagen började med slöande i sängen. Hade planerat in det ^^ Sedan grattade jag födelsedagsbarnet och gick upp ur sängen. Mamma har opererats idag så hon och pappa var hemma och stökade på morgonen. Irriterande nog så åt frukost insåg att jag hade en hemsk frisyr och inga roliga kläder så tog något jag gillade. Sedan bär det av mot Gislaved innan den gemensamma bussen avgår mot Jönköping. Läser den hemska boken vi tvingats att läsa och inom kort var vi framme. Där blev det en trip bland butiker och en 20 mins letande efter Donkan xD Sorgligt jag vet men va tusan de byggde ju om runt!

Sedan börjar föreläsningen och de är två otroligt roliga och spontana killar som driver Lördag Morgon Mediaproduktion. Olika tidninagr bl.a i Halmstad som de kommer ifrån. De roligaste är att de har fotat Ingvar Kamprad i basketutstyrsel ^^ Snacka om bra idé! När det sedan är paus stöter jag på en tjej som jag tror att jag känner igen men inte kan placera. Det roliga är att båda står och glor på den andra. Sedan dras jag iväg för toa besök och jag var tvungen att sms personen som det slog mig att det kunde ha varit. Jag hade rätt och vi skrattade verkligen åt varandra men sågs inte efter det korta "Stirrmötet". Men blev en liten pratstund och det visade sig att hon oxå skulle ha UF i höst så vi var på samma ställe. Bra komiskt!

Sedan åkte jag hem med halv fem bussen och tja hemma har jag varit och sett Hell's kitchen. Så nu är jag rätt nöjd. Idol väntar och ska börja packa väskan inför helgen. Sedan så har dagen plötsligt gått. Vet inte vart de tar vägen nu för tiden...

Så haft en bra dag och skrivit om hela dagen till ingen nytta då ingen lär läsa det ^^



>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0