6 September

Idag har solen skinit som om det vore sommar. Jga har dessutom krigat med både mamma och morfar idag. Försökt lära mormor mobilen och är på ett allmänt "Dra-åt-helelvete-humör" idag.

Så för att vara positiv kan man ju se att jag har en bra måndag framför mig :) iaf mycket att diskutera ^^

Pris: 59 000:- Årsmodell: 2000 Gislaved: Visa var
Miltal: 12 000 - 12 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin

Audi A3 1,8T
12010 mil, 150hk, Ambition paketet,
ABS-bromsar, ACC, 17" Alu-fälgar, V-däck (dubb), Fjärrstyrt C-lås med larm, Elhissar, El-speglar, Sportstolar, Läderratt, Bose stereo, Svensksåld, Nya bromsar fram.

 GE MIG!!

Det var nog allt ^^

>Ciao!


Kommentarer
pelle

Är du i bilköpartankar? Nice! Bilen du skriver, något du planerar att köpa eller är det bara önsketänkande? ;D

2009-09-06 @ 23:45:10
URL: http://pellespersonliga.se
Anna

Höhö, jag har börjat blogga igen :)



Och Sofia borde du verkligen ha en fin orepad bil?^^ de känns onödigt för om några dagar i ditt våld kommer den ju sluta som en repad skrothög (y) skojar bara, är på elakt humör (A) <3

2009-09-07 @ 18:12:32
URL: http://annafilippalinnea.blogg.se/
Eliin

Du borde skaffa dej en skruttbil ist :)

2009-09-08 @ 08:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0