Fyra dagar kvar

Tills jag ska hämta pojken ;)

I övrigt så hade vi en trevlig psykoliglektion idag, som vanligt blev någon torterad i ett experiment. Allt i sin ordning ^^ Men jag förstår allvarligt talat inte varför jag redan är trött. Får nog ta mig fram i samhället och få in lite avgasluft. Skolluften är ju hemsk! Men slapp iaf luchen :D

Så hämta ut pengar (våga inte råna mig eller ta min kod!) och kanske kika i klädhörnan. Så man kan se mellan de trånga gångarna. Lämna böckerna till bibblan vore också en smart handling, men det är frågan om man orkar. Men jaja får väl ta mig iväg då!

Jag har äntligen fastnat ^^

Pojken har lovat att hämta mig upp mig på stationen till mtm så nu är allt packat och klart. Hoppas mina församlingsfavoriter följer med!

Nåväl nu ska jag fram och frysa en stund. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0