Kvällen

Jag har på hemligt och täckt munnen skyddat uppdrag köpt godis för att mamma tvingade ut mig. Ska tydligen te Körkan på måndag oxå... Så där ser man. Har precis ätit pizza. Väldigt god men mot slutet ville min obedövade tand döda mig. Den gjorde riktigt ont och satt därmed och hånflinade åt mig... Men tänker inte bedöva den än. Får vänta tills idol börjar.

Jag är faktiskt allmänt gringig på att vara sjuk just nu. Är positiv mot omgivningen men till och från har jag stor lust att rasera ett rum... Skulle kanske gå om jag gjorde det med garderoben men då måste jag plocka in allt igen. Mindre kul. Så jag är sjuk. Fast hemma. Det suger. Min pojke har inga pengar på mobilen och inget internet. USLA KVÄLL!



Men som en liten glädje visar de "Dirty Dancing" på tv1 klockan 22.00 :) det ser jag verkligen fram emot. Visst har man den på film men att se den på tv, live liksom känns mer magiskt :)

Kul att man minns Patrick Swayze i den bästa rollen. Tillsammans med Jennifer Grey är det faktiskt riktigt intressant att filmen slutade som succé i stället för flopp som de trodde från början. Jag tror att det låg rätt i tiden och relaterade till ungdomar. Jag älskar i alla fall filmen. Sitter bara och ler i slutscenen :)

Nå väl nog med nostalgi. Gillar ju trots allt 50-talet bäst ;)

>Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Terese

hehe jo det är så sant som du skrev. :)

Allt bra?

2009-09-18 @ 20:07:32
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
pelle

Men rasera ett rum, kom igen! Vad stoppar dig? ;D

2009-09-18 @ 23:25:58
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0