Solen skiner

Solen skiner i kapp med min näsa. Skulle vara hemskt skönt att få sitta i solen en stund men solen når knappt vår altan och jag vill inte gå för långt med tanke på halsen. Men jag får iaf se solen. En liten glädje är att en ny H&M katalog visade sig i min brevlåda vilket jag uppskattar :) Alltid kul att titta på kläder.

För att summera hittills så önskar jag nästan att jag fick ha lektion nu. Fast för sjuklingar. Att man får se ut som fan och ha en stor pappersrulle jämte sig ^^ De kallar jag skola det ;)

Nä ha de bra och håll er friska! :)


Kommentarer
Linda Q

En HM katalog är ju aldrig fel ;D



Ja, det hoppas jag med, gillar ju att blogga egentligen =)

2009-09-15 @ 18:22:44
URL: http://lindaq.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0