14 Augusti

Go morron!

Det är mindre än en vecka kvar och jag börjar bli lugn inför det hela, varför skulle det inte gå liksom?

Nåväl gjorde inget vettigt igår men idag blir det marknad om det så ska spöregna medan jag försöker ;) Det är faktiskt den enda marknaden jag brukar vilja gå på så har alltid förväntningar. Så får vi se om det blir något nytt till flyttkalaset ^^

Sitter även och filurar på om jag ska packa om min stora flytthög. De är ingen ordning. Allt bara ligger i en salig röra och väntar på organisation från mig, inte min starka sida som sagt :p

Vad gör ni denna lördag? :)


Kommentarer
Jessi Fox

sovit gott tjejen??? jag ska kurera mig mot omvärlden som fan idag!!!

2010-08-14 @ 09:47:44
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0