22 Augusti

Hej vänner!

Har tagit in helgen nu och för att tala om det så tog jag mig äntligen ur lägenheten idag!

Igår var jag vaken till halv fyra för att Jerker ville sova här så han slapp köra fyra mil till. När vi vaknade skulle han självklart ha dålig frukost vilket ledde till en galen bilfärd men oxå en överraskning. Han visade mig Vänen från en ny sida och det var så grymt vackert! Tog lite bilder men ska hitta kamerasladden först ;)

Efter det så skulle han iväg och jag bestämde mig för att ta mig till sjön, så blev en timmes promenad dit för bilder och sedan dammsög jag så jag har faktiskt gjort något vettigt idag oxå :)

Får säga att jag saknar Smålandsstenar en aning. De blåser inte lika mycket och man kan hälsa på alla hemma utan att de är skumt. Här vågar man inte för risken att få en skum blick :p Men annars saknar man bara folket för Karlstad är underbart :)

Däremot har jag en skum gubbe i huset jämte som brukar ligga på gräsmattan och röka. Han hälsar och håller koll på alla verkar det som. Om han faktiskt bor där eller är uteliggare tror jag inte att jag vill ta reda på :p

Jaa det var min helg det, hur har ni haft det? :)


Kommentarer
Cissi

Hej, allt bra? :D

2010-08-22 @ 21:25:55
URL: http://ceciliav.se
Daniel

Säkert jag som låg där å rökte!

2010-08-23 @ 08:26:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0