11 December

Vad tiden flyger iväg då!

Snart ska man hem och då blir de massa tvättande, uppesittarkväll, julafton, film, annandag med mys och så rea, läger, nyår och mer rea sen är man tillbaka igen. Helt galet egentligen! Inte ens två veckor dit!

Men idag ska jag försöka masa mig ut på en promenad och ikväll blir det sista "så mycket bättre" och SATC filmen på tven och ev the babysitter som börjar direkt efter, mitt minne säger mig att jag gilalde den senast men de lär jag ju märka :)

I övrigt funderar jag på luciafirande i någon kyrka imon, men har inte bestämt mig, vad tror ni?



Kommentarer
GUESS WHO?!

- det blir väl mysigast i kyrkan :)

2010-12-11 @ 17:05:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0