1 Februari

Go morron!

Första idag då... Jag kan ju säga redan nu att jag sovit dåligt och vaknat trött så förväntar mig ingenting av dagen :p

Igår lyckades jag dessutom städa mitt rum. Till och med dammsugarn kom fram och gjorde rent. Övade oboe, gjorde matten. Jag var produktiv för första gången någonsin typ :) Känns så himla skönt! Kunde jag bara få praktik i Karlstad nu med så skulle jag sjunga av lycka... Någon som har något tips?

Dessutom har jag bokat tre av veckans kanske 5 pass :) Hitills dubbel step up och en spinning.

I övrigt ska jag göra mig i ordning nu och rusa till bussen för att ha första timmen med psykologi! :)

>Ciao!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja de satt som gjutna på mig =)

2010-02-01 @ 11:27:58
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0