19 Februari

God eftermiddag!

Nu har jag äntligen svarat på alla era söta kommentarer och kommit hem :)

Efter Bambu var jag riktigt äckelmätt men efter att ha traskat runt i butiker i värnamo så blev det bra mycket bättre :) Så för att underlätta ytterliagre blev det kaffe och glass på de :)

Men när jag skulle köra hem trodde jag att jag skulle krascha bilen. Fy tusan vad halt och hemskt det var. Såg knappt vägen framför mig vissa bitar och slirade i rondellerna. Inte kul alls! Nä nu kör inte jag på ett tag...

Annars har de varit en toppendag :)

Vad gör ni i denna fredag? :)

>Ciao!


Kommentarer
Lorentzon

Är det inte bättre att du VÄNJER dig vid sådana väglag istället? Så slipper du paniken. ;) hahahahah

2010-02-19 @ 20:23:25
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Sara

Ååååh Bambu, kärlek! Saknar Bambu här i Lund, har inte hittat nåt lika bra ställe...

2010-02-19 @ 21:33:38
URL: http://sarasivertsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0