2 Februari

Go morron!

Idag har jag haft en väldigt jobbig morgon. Igår hade vi step up och det var ett hårt pass. Ingen vila där inte, skönt men jag vaknade av kramp i vaden vid 5.22. När jag sträckt ut den och lyckats somna om drömmer jag att någon ska skjuta mig. Vaknar livrädd och skakar och spänner mig. När jag hör min syster hosta efter 10 minuter kan jag äntligen öppn amin knutna hand och kroppen börjar slappna av. Sen snöade det otroligt mycket men jag är i skolan och är pigg.

Idag ska jag på step up igen men det är ett litet lugnare pass. Har inte fått svar från något företag än och letar fortfarande praktikplats. Så jobbigt. :( Tror jag börjar bli småförkyld oxå men det tänker jag trotsa ;) Helgen bjuder ju på stiftungdomskväll :)

Hur har er morgon varit?

>Ciao!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du hittar praktik vännen!

2010-02-02 @ 11:00:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Erika

Lugn och fin!

2010-02-02 @ 11:35:33
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0