24 Januari

Bara elva månader till julafton då ;)

Idag har jag varit extremt lat och trött. Har gått upp två gånger sedan jag vaknat och där mellan bara läst. Men boken var fängslande och verkligen värd mer än 1 krona! Lust och fägring är ett varmt tips om ni vill ha kärlek och sexuell spänning!

Nåväl har även gjort läxor och ska ta tag i oboen om en stund. Känns bra att få något gjort :) Men det blir ingen träning idag. Både för att det är fullbokat och för att jag inte orkar. Få bli mer i veckan ist :) Eliin ska ju äntligen köpa sitt träningskort oxå så då kan jag tvinga med henne på en del :D

Nä nu ska jag kika in på H&M och se om det blir någon beställning :)

>Ciao!


Kommentarer
pelle

hahaha, jag tänkte också på det idag! jag längtar fan till julafton igen :P

2010-01-24 @ 16:30:40
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0