26 Januari

Ny dag!

Vaknade jättepigg och pratade med Jerker. KOmmer med bussen och när jag går av bussen och komemr in i skolan är jag mystiskt otroligt trött. Har nog sovit för mycket i natt (A)

Tränade spinning igår och klarade nästan hela passet. Bara lite kvar nu så ska käpa lite till på nästa pass. Blir kören ikväll eftersom vi ska sjunga på söndag och yoga på onsdag. Känns bra att testa något nytt och snart får jag kanske med mamma oxå :)

Idag gäller alltså ett seminarium på psykologin, hem och skicka diktanalysen, handla små grejer till helgen och sedan äta innan kören och efter det bums i säng :) Låter skönt de. Sova är bara för skönt! ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Sova kan man göra i graven :P

2010-01-26 @ 11:33:49
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Pernilla

jag var på yoga idag..som hon som höll i det sa..man känner sig som ett kylskåp i början :P va även på aerobic..det var mycket roligare :)

2010-01-26 @ 23:59:14
URL: http://www.frökengalne.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0