5 Mars - Qvalite!

Go morron snyggingar!

Idag är det premiär för Qvalite ikväll! :D Det kommer bli superbra och ni kommer att missa något ;)

Hur som helst så vaknade jag klockan sju. Dvs för sent. Jag hade räknat fel med timmarna så blev till att rusa runt och komma försent men det var det värt! På vägen upp till skolan ringde jag Jerker och han var superglad och gjorde hela min morgon :D

Nåväl, Qvalite idag så är i Gislaved hela dagen, långt ifrån alla datorer så skriver mer imon lr på söndag. Ska försöka svara på alla era söta kommentarer innan jag går men annars svarar jag senare :)

Vad gör ni denna mysfredag?


Kommentarer
Anonym

2010-03-05 @ 09:20:22
Erika

Rosa fredag!!

2010-03-05 @ 09:20:37
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0