9 November

Ja goddag på er...

Denna dagen känns aningens ond. Jag har en syster som ska få mig förtvivlad på fredag, en orättad tenta (ångest), en människa men skumma baktankar (jag svär!) och en bok som inte infinner sig. Plus detta så har jag ont i hals, huvud och snorar samt att det snöar.

Vart ju mindre roligt att läsa att värmland har klass 2 varning och beräknar 15 cm snö även om Karlstad troligen slipper undan med 5... STILL! Jag tycker verkligen, verkligen inte om snö. De är vitt, kallt och blir snabbt blött.

Men det får man väl ta en gång om året och de lär ju ändå vara en grön julafton så vad gör de? ;)

Har ni det bra? :)


Happyface :D


Kommentarer
Ella

Hatar också snö. Usch. Kom massa här i Stockholm idag. Surt eftersom jag måste pendla till Uppsala imorgon, haha. Hate it.

2010-11-09 @ 21:10:31
URL: http://ellzo.blogg.se/
Johanna

haha:D jag hatar inte snön men jag ogillar den..haha! ne men de är ju lite mysigt då det är jul och så:) men sen kan snön försvinna! som du skrev i det här inlägget, det blir så blött snabbt och det är det värsta tycker jag x) haha

2010-11-09 @ 23:55:11
URL: http://asiwantit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0