27 April


Så såg det ut precis innan jag åkte hemåt innan påsk och nu står det tulpaner jämte färdiga att slå ut! Måste komma ihåg att visa er, så fint :)

Idag vaknade jag rätt grinig och seg, tog en dusch och kollade igenom livet på datorn och ser att resultatet från grupparbetet var inne, HAPPINESS! Ett strålande betyg ska ni veta! hehe!

Så idag står det föreläsning och skrivande på schemat. Ikväll tänkte jag se om det fanns någon sen tvättid annars kommer det krisa sig en del... Nåväl, den som lever får se ;)

I övrigt så ligger solen under moln idag så funderar på jeans.. Fick ju nya när jag var hemma :D

Har ni något favoritplagg i garderoben som aldrig slutas användas? :)


Kommentarer
Nathalie

hoppas du mår bra idag:D

2011-04-27 @ 13:13:32
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0