Annandag påsk


Så läcker var jag på glamouraftonen! Vet inte om jag vågar mig på en hel bild, såg ut som en mupp!

Idag har jag iaf suttit på swebus i fyra muntra timmar. Varför ljuger jag? De första två timmarna var bra sen blev de för mycket folk och en full buss gör mig klastrofobisk. Så försökte sova vilket funkade i 20 min sen var de kört, fram kom jag och varmt var det såklart. Dog lite sakta i uppförsbacken ska ni veta! :O

Kom hem och drog av alla kläder och på med en sommardress innan datorn gick igång och matvarorna hamnade i kylen. Nu filurar jag på mat, igen. Men är inte så pepp på det.

Turligt nog har jag två filmer från lovefilm att gosa ner mig med i afton :) Härligt!

Hur har er påsk varit? :)


Kommentarer
Nathalie

åh tack <3

min påsk har varit bra fastän jag jobbat hela veckan^^

2011-04-25 @ 21:43:49
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0