15 Augusti


Hade jag inte haft min mamma så hade jag ägt minst 50 påslakanset. Jag är tokig i dem och desto billigare desto roligare! Det finns ju supermånga fina och man kan kombinera och ha sig, piffar alltid upp sovrummet!
Dessa är från Hemtex (kuddfodralet 79) och H&M (Påslakanset 149)

Idag har jag en riktigt seg dag. Mår inte helt hundra och har saker på dagordningen som inte sker. Regnet piggar inte precis upp och när man får kortfattade svar från någon som brukar få en att le börjar man undra. Därför skyller jag på att det är en skitmåndag och tänker spendera den med att byta lakan och läsa!

Så lästips till er är Janet Evanovich. Ge första boken en chans och är de din humor plöjer du resten ;)

Vad gör ni denna usla måndag? Har de bra? :)


Kommentarer
Linnea

sv: Verkligen!

2011-08-15 @ 17:08:31
URL: http://hsls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0