7 Augusti

Imon börjar de flesta jobbar. Jag har precis jobbat klart för iår och är riktigt sugen på ett par lata dagar framöver :)

Helgen har tillbringats med en god vän och morföräldrarna i stugan vid kusten. Riktigt härligt och nya höstkläder har det blivit :) Dessutom har jag hittat ett par pumps med möjligheter. Vet dock inte om jag ska ha dem än eller inte... Får se lite framöver tror jag ^^

Imon blir det en runda till stan då jag hade sönder min favoritöverdel och kräver en ny! Så stadium är på listan helt klart!

Nåväl... I veckan ska jag se vilka polare som orkar med mig och skriva listor samt städa och börja packa de jag inte använder så de är klart ^^

Vad gör ni såhär i början på augusti?? :)


Längtar tillbaka till den utsikten!


Kommentarer
m. ♥

jaa, det gjorde det. :) tack för tipset, kliar som satan D: haha!

2011-08-08 @ 15:30:57
URL: http://utankontroll.blogg.se/
m. ♥

Är du en av många som ibland har dåliga dagar, och känner att du inte trivs med vissa saker hos dig själv? Kanske din rumpa, mage eller din näsa? Dont be! Du är alltid vacker, vad livet än tar dig. Men visst, vi alla känner sådär ibland och vissa saker kan vara svårare än andra att skaka av. På min blogg tänkte jag nu köra igång med en egoboost - känner du att du har en sak hos dig som du trivs mindre med? Dela med dig utav den saken i bild, i text eller både och - så kan vi tillsammans krossa ideal och visa världen att vi alla ser olika ut, och att vi alla är vackra endå. Vem vet, ditt bidrag kanske hjälper någon annan att se det vackra hos sig själv?



Maila bild till [email protected], eller skriv en text i en kommentar - så kommer det publiceras på bloggen! Jag kommer nämligen också visa upp mina svagheter.



PS. Glöm inte bort att du är värdefull :)

2011-08-08 @ 20:42:28
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0