10 December



Gårdagens för att jag var på ett bra humör på de tre första bilderna och dagens lunch på den sista :)

Igår vräkte de ner regn eller snö. Allra helst båda så de blev stora pölar med slask överallt. Suveränt. Jag som trodde mina skor var vattensäkra, hjälp så fel man får ha!! Men men gick ju bra ändå :)

Övrig tid spenderades i skola och på Ikea med fina vänner som förgyllde. På kvällen blev de TP och de gick inte skit som de oftast annars gör så var rätt nöjd :)

Idag ska jag kolla efter tvättid, ev glo på skor och annars läsa om boverkets stadsplanering. Tror jag har en kul kurs på g :) Vann dessutom 20 kronor på de lotter mamma skickade på min Anna-dag så kan ju alltid lösa in dem :) hihi!

Har ni fått några julkort? :)



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: låter härligt :) I vår familj har vi inte julbord. Inget traditionellt. Vi har mest sushi, sallad och exotisk frukt ^^

2011-12-11 @ 23:05:12
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

Kate Winslet är också en av mina favvoriter, och Katherine Heigl och Jennifer Aniston :D

2011-12-12 @ 11:10:24
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0