3 December


IKEA 249:-

Ska, ska inte? Funderar på om jag vill ha ett skrivbord. Just nu ligger allt från skolan i väskor eller på golvet. Om den nya inte har soffa kan jag ju dessutom köra ut den dit... Går ju möblera in ett men jag funderar på om jag verkligen vill ha det eller inte. Får nog fundera på det där.

Däremot så har jag vunnit en check för IKEAs julbord som jag och Helena ska kalasa på i veckan samtidigt som jag tänkte köpa mammas matta och lite små saker jag behöver :) Tror de kan bli riktigt mysigt!

Älskade dagens julkaldender förresten. Kan inte vara lätt att vara nybliven pappa till ett äldre barn ^^ haha!

Nä idag ska jag försöka skriva lite på tentan och sedan blir de TP-kväll hos Elisabeth :) Blir mys!!

Vad gör ni denna lördag? :)


Kommentarer
Sara

Hej,

och tack för att du tipsade Avanna om min plocksida i Karlstads studenttidning, publicitet är ju alltid kul!

2011-12-03 @ 14:03:30
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon
Helena

Åhh det det skulle jg kunna tänka mig ju =)

2011-12-04 @ 08:46:34
URL: http://granris.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0