4 December

we<3it

Denna helgen har varit tungt för hjärtat för att överleva. Fel ord använts och smällar tillbaka som knytslag i magen. Men jag står nog på benen snart igen. Självkänslan bygger upp även om det inre brakar sönder.

Hur som haver har jag sovit och städat idag :) Ska försöka läsa och skriva lite på tentan med när jag sliter mig från tven och fira med Casablanca tills jag ska sova :) Blir nog fint!

Andra advent är det ju också samt bara två veckor kvar i skolan! Jag är riktigt glad över det faktiskt. Blir som en paus i livet med andra galenskaper som faller på. Kan bli bra det :)

Hur myser ni under andra advent? :)


Kommentarer
m. ♥

Låter inte som en alltför rolig helg, hoppas hjärtat hamnar på rätt plats igen!



Sv: Ja det får vi ju hoppas då, fast bara till nyår får den stanna!

2011-12-05 @ 12:23:59
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0