17 Februari

God dagens!

Idag började jag och Emma dagen med frukost och långa inköpslistor till en galen storhandling med pantning av flaskor och kundvagn. Mycket roligt och galet vill jag lova!

Förutom det fick jag för mig att platta håret och nu gör jag mat. Eftermiddagen kommer att ägnas åt plugg innan jag sätter mig in i att göra en pastasås med lax och tagatelli till :)

Kvällen består av Sveriges värsta bilförare och I'm a legend som går på sexan ikväll :) MYS!

Så mitt humör är på topp! Vilket humör är ni på? :)


En wierd knasbild på allt det platta! Slog mig att jag blev väldigt lik min syster...


Kommentarer
Hannanan

Ah....fast ne

2011-02-17 @ 15:05:45
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/
STYLE CRUSH

sv: ja tack! jag går med snowboardhandskar JÄMT! :D haha

2011-02-17 @ 15:31:18
URL: http://malinronnquist.se
Elin

Fan va fin du är i palttat :d

2011-02-19 @ 12:31:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0