22 Januari

Morning.

Släpade mig ur sängen vid halv elva för att duscha... Det var väldigt ansträngande så landade i sängen igen direkt när jag kom ut. Låg til halv tolv då jag fick i mig frukost och sen fick jag för mig att baka. Rulltårta blev det och klockan är inte ens ett!

Nä galen är jag och helt slut. Förkylningen tar sin lilla udd nu ska ni veta. Whiskyröst och hosta vid ansträngning. Inte försvinner tentan heller men nu har jag bara några sidor till innan jag ska ge mig fan på att skriva innan jag läser klart det sista och skriver sista frågan. Fastän jag inte vill.

Det snöade innan förresten, tar det som ett ont tecken! :O





Sådär blev resultatet och citronfromagen hade jag tänkt lägga på så jag får "riktig" rulltårta till eftermiddagsfikat :)


Kommentarer
stina

gjorde du rulltårtan själv?



sv: haha, ja det var skit kul =)

2011-01-22 @ 21:11:13
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

Meeh dela med dig av rulltårtan kvinna!! :O

De e väldigt elakt att suktas! :O



svar ang strippdansen; ja åt helvete fuckat .. va fan är världen på g?

ang Bil: jag VET!! En jävla turreburre bil ! Men pappa har ju inte direkt samma sak som mig ;O

2011-01-23 @ 00:05:13
URL: http://neow.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0