25 Januari

Jaa igår lyckades jag tappa matlusten...

Så tänkte att jag skämmer bort mid med studentmiddag på Ikea för totalt 30:-... Tror ni det smakade något vidare eller?! Nä, precis. Det enda bra med den måltiden var att den mättade och att colan svalkade hela strupen som lindrade något... Great.

Åh förutom det så var jag vaken 05.45... helt i onödan eftersom jag skulle upp 06.45 för att komma iväg på föreläsning 8.15. Mm mördande, okristligt tidigt. Hur som haver höll jag på att somna den sista kvarten. Trött och syrefattigt och varmt rum, vad hade de väntat sig?

Nåväl... köpte massa frukt att knapra på och om jag nu klarar av att gå upp tidigt klarar jag att bugga och få en milkshake för besväret, VÅGA INTE HINDRA MIG MODER! :)

Jaa de var väl min dag det! Hur har eran varit? :)


Världens sötaste lilla björn!


Kommentarer
Michaela Snöborgs

yey! :D köpa snus menar du? det är förbjudet att sälja i finland så det är inte så lätt att fixa ;) men han åkte och köpte nicorette idag :P



dum liten björn... ehm oj! :O min dag har varit ganska bra förutom att jag har gråtit massa för att jag får humörsvängningar röda veckan ;) hehe

2011-01-25 @ 20:01:33
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
ERIKA

Någon som börjat bli lite väl bitter på sistone;)

2011-01-25 @ 21:22:41
URL: http://ikaaan.blogg.se/
pelle

Okej, IKEA-maten är ju inte direkt känd för sina smaker. Men tur att den höll dig mätt i alla fall ;)

2011-01-26 @ 13:37:32
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0