7 Januari

Vr uppe tidigt. Traskade in på banken. Fick papper jag kunde ordnat själv och sen hem igen. Slutsatsen jag frågade mamma om var varför vi inte gick fram så det hade varit någon mening med det?

Man lär så länge man lever tydligen. Hur som haver åt vi på Bambu. Så galet gott och jag var riktigt mätt ska ni veta. Hua... Tur att man inte äter de allt för ofta :)

Resten av dagen har varit småspring i olika butiker och just nu försöker jag hitta ork till hemtentan... Infinner sig inte kan jag säga så funderar på en kort promenad ist. Så man gör någon nytta. Mamma rusade iväg som vanligt. Gillar inte att gå i mörker så blir kanske en kik hos morföräldrarna ist.

Så vet ni det! ;)

Vad gör ni i helgen? :)


Kommentarer
ERIKA

=)

2011-01-07 @ 18:56:25
URL: http://ikaaan.blogg.se/
stina

sv: vem är stendöv?

2011-01-07 @ 19:42:34
URL: http://stinanoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0