En tisdag i Juli

Idag har jag jobbat. Det har gått långsamt och varit ytterst frustrerande då jag igår ägnade sista minutrarna innan jag somnade åt ett blogginlägg från en av överlevarna på ön i Norge. Därför drömde jag en sjuhelvetets mardröm som gjorde mig paranoid och skräckslagen. Efter en vända hos mamma ramlade jag in på mitt rum igen och drömde på nytt men sov iaf tills jag vaknade. Har ingen aning om jag stängde av larmet lr om det inte gått igång för vaknade två minuter efter egentlig tid.

Därefter började arbetsdagen. Den har inte gått fort och den var otroligt motsträvig. Jag var rätt grinig dessutom. tack och lov hinner jag sova lite på lunchen samt när jag slutar innan jag kilar iväg för film med tjejerna och sedan hem för pizza, dusch och nu sömn :)

Lider med hela norges landssorg och hoppas att veckan går fort. Bara en och en halv till ledighet!

Så vet ni att jag lever!

Vad gör ni dessa sista Juli-dagar? :)


Kommentarer
[lisabjernhagen]

sv: tackar ;D

2011-07-27 @ 00:06:04
URL: http://lisabjernhagen.com
STYLE CRUSH, UPPSALA

sv: tack snälla du!

2011-07-27 @ 21:18:24
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0