18 Mars

Första bakslaget idag då. Det snöar med andra ord så ni vårnissar kan ju bli häng läpp idag ^^

Jag ser det mer som ett steg närmare våren. Brukar vara runt tre bakslag så nu är det bara två kvar. Jag längtar efter regn. Ni vet när det öser ner och allt blir blött hur man än gör och man blir glad för att det inte är snö? Mm vore härligt!

Men drömma får jag göra senare idag ska det skrivas tills det är klart punkt och slut, fastän jag inte vill :p

Nåväl fredag it is och det blir sjävklart let's dance på TVn med något gott till kvällen :)

Vad hittar ni på denna fredag? :)


De där benen saknar då jag... får nog bli en promenad oxå..


Kommentarer
karolinajonsson

ja verkligen!

2011-03-18 @ 18:30:12
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0