2 Mars

Jisses vilken dag!

Vaknade vid nio för jag tänkte börja dagen med en promenad eftersom jag kollat kvällen innan att vi inte hade någon föreläsning idag... Tänker att jag kollar en extra gång och tro fasen det är en föreläsning då! Hinner precis och direkt efter den blir det sammanstrålning för att dela upp grupparbetet och när jag kommer hem blir de ett snabbt byte av kläder innan jag far ut på uppdrag med lånad bil. Snacka om panik när den knappt startade på ett ställe!!

Har dock fyndat porslin på secondhand... Fanns nog inget i världen som kunde ha hindrat mig just då... Nåväl. Kommer hem och kort därefter dyker min rumskopis upp och är stressad så när hon har hunnit iväg passar jag på att ta mig ner till pressbyrån för att fylla på busskortet... Men nä trots att bussarna skrikerpå mig som världen gick under får jag inte fylla på kortet en ynka dag för tidigt... Puckon, tjänar de ju pengar på!!

Hur som haver nu försöker... tro mig försöker, jag göra biffar som jag har överbliviet ris och brunsås till. Hoppas på en smakrik upplevelse :p

Har ni haft en lika trubblig dag? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0