5 November


Jaa detta är då den misslyckade albinon som blev en isprinsessa och senare en vampyr under aftonen ^^

Hur som haver var det en förbannat rolig kväll! Även om ingen vågade titta mig i ögonen xD

Nåväl idag tvättas det, ska förska gå en sväng och sen tänker jag slöa. Jag tänker njuta av att vara ledig från skolan en stund. För sen drar det igång på tisdag igen oxå ska de börja planeras för hemfärden, en del som ska med och som jag behöver ha med tillbaka... men men det blir bra :)

Vad gör ni denna lördag? :)


Kommentarer
anna

haha snyggt!

2011-11-06 @ 13:29:03
URL: http://addspirit.blogg.se/
mamma

läskigt!

2011-11-06 @ 16:51:36
LORISSA LOVEBOMB

Coolt med de röda linserna!



sv: angående kyrkan, så förstår jag egentligen allt det, att det kanske säger mer om kyrkan än om mig. Men ändå är det samma känslor jag får.. jag vet inte vad jag ska göra. Kanske byta församling..?

2011-11-07 @ 15:24:49
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0