17 September


Hej shoppingbegär! Hur snyggt är inte detta ihop med snygga strumpisar och en skarfs? H&M does it again!

Lördag. Städa och plugga är tanken. Börjar bra med att läsa om Gustav Fridolin för att sedan tappa vinglaset rätt i golvet i ca 100 bitar. Töppen.

Nåväl nu har jag iaf fått igång datorn och en film i bakgrunden så ska jag väl få något gjort hoppas jag. Har lite dåligt samvete för de där nämligen. Men det är ju bara att ta igen :) Imon ska vi analysera och sedan skicka in. Sedan kommer tenta... BLÖH! Jag är inte ett dugg sugen på att skriva massa sidor om EU. Så trist ämne, räcker det inte att kunna basen och vad EU gör liksom? De styr ju oss ändå...

Hur som haver ska jag ha en trist lördag.

Vad gör ni idag? :) Fest, kalas, mys? :)


Kommentarer
m. ♥

åh men vad söt du är! :)

2011-09-17 @ 15:49:13
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0