18 September

Idag har jag hunnit börja joxa med grupparbetet, redigera och få en till källa. Sedan duschat, ätit, diskat, dammsugit, gjort rent toan och sjungt med i heeela diggilistan tills de sa att electropop var på första plats. Då stängde jag glatt av och satte mig här för att skriva klart analys till gruppis och göra en vettig källförteckning samt leta reda på platsen där arbetet ska lämnas in :)

Visst är jag duktig?! Efter att ha missat massa under veckan känns det riktigt gött! Sedan ska jag dock stryka och lägga i ordning kläder samt börja packa för hemfärden på fredag så jag inte använder de plaggen. Vore ju onödigt att tvätta det första jag gör när jag kommer dit liksom... Nåväl :D

Tänkte visa hur lyxigt jag hade det i torsdagskväll för 50 pix!






Match mellan Skellefteå och Färjestad i Löfbergs Lila Arena. Det var rätt mäktigt eftersom det var första matchen och riktigt nervkittlande andra period samt straffar då det stod 2-2 lagen mellan. Men de var det värt när lyckoruset från FBK vinsten kom med en sjungande sittande straff som gav oss vinst! En upplevelse jag gärna gör om :)

Följer ni elitserien? :)


Kommentarer
anna

kul att gå på hockey! färjestad är dock mitt främsta hatlag i elitserien haha, håller på frölunda ;P

2011-09-18 @ 15:14:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
ERIKA

buhu, sport är bara roligt att utföra!!

2011-09-18 @ 15:25:32
URL: http://ikaaan.blogg.se/
m. ♥

om du tittar ovanför min header finns en flik med "spotify" :) där finns min lista!

2011-09-18 @ 22:24:42
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0