20 September


weheartit.se

Jag har fått ett nytt tidsfördriv. På min mobil fann jag i början en app som heter backgrounds. Den är väldigt lik weheartit.se men i denna är det närmare min smak. Jag kan spendera timmar med att bläddra igenom bilderna och spara ner till minnet. Hittade en underbar bild idag med en kvinna från typ 20-tal med en cigg i handen. Men röken från den är en väldigt läskig döskalle i form av rök. Så klockren! Makes me happy.

Idag har vi haft redovisning och jag har sovit eftermiddag för att sedan skratta och dansa i mariebergsskogen. En lyckad och tröttsam dag! Imon blir de kort föreläsning och shopping med fina Bettan :D Ska bli riktigt kul!

Just nu fascineras jag av allt godis på ettan i programmet landet brunsås. Lösgodis är läskigt ska ni veta men ack så löjligt gott! Hu vad ajg blir sugen. man borde ju bli avtänd på att äta godis men jag är tvärtom! Hjälp ;)

Har ni någon favoritbild som ni kan se på länge utan att tröttna? :)


Kommentarer
ERIKA

:)

2011-09-21 @ 10:07:23
URL: http://ikaaan.blogg.se/
m. ♥

Haha, jag säger då det... Vi ska ha prov nästa vecka, vet inte om jag ska vara orolig då ;)

2011-09-21 @ 11:02:53
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0