15 Februari


weheartit.com

Kaffe gjorde min dag. Det i kombination med tjejsnacka med världens finaste tjej i rosa :) I övrigt försöker jag förstå vår självständiga uppgift men de ringer ingen klocka what so ever så är lätt oroad nu. Känns inge vidare alls. Men de är väl som de är antar jag.

I mon är de sista lektionen för veckan och fika inbokat med en söt tjej :) Känns som en bra start på helgen även om jag måste plugga under den... Jay!

Så detta är hur rolig jag är under förkylning ;) De tillsammans med six feet under :)

Vad gör ni för roligt denna vecka? :)


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: det låter ljuvligt det :D

2012-02-16 @ 22:04:43
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0