3 Februari


weheartit.com

Sitter uppe fast jag borde sova. Men tanken på den tomma sängen är så grymt olockande idag.

Just idag, just denna helgen är alla mina vänner med pojkvänner upptagna med just dessa. Plötsligt slår det en att man är singel. Ingen att krama, pussa på eller bara ha ett mysigt samtal med. De enda som brukar jaga bort de tankarna är inte i Karlstad. Skruvad ironi om ni frågar mig!

Hur som helst vill jag bli frisk och slippa snön för att jag vill komma igång med motionen. Vill ha konditionsövning nu och inte bli anfådd av en trappa för att luftrören är halvt igentäppta, men för all del!

Har dessutom snöat in mig på six feet under så har massor av galghumor att se fram emot under en ev bakfylla ^^  Sounds good ha? ;)

Är allt bra med er? :)


Kommentarer
anna

jag har också mina vänner upptagna i helgen, de flesta iaf, så tänkte passa på att njuta av egentid med bra serier, böcker osv :)

2012-02-03 @ 07:39:22
URL: http://addspirit.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

Jag ska ha en riktigt mysig "hemmahelg" i helgen. Ska bli så brutalt skönt <3

2012-02-03 @ 11:48:14
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0