22 Januari


The big bang theory on weheartit.com

Sitter just nu och njuter av ett avsnitt big bang. Detta efter att ha städat, pluggat och gjort mina övningar. Känns riktigt välförtjänt idag! Funderar på att läsa klart kapitlet jag började på innan men får se hur trött jag är sen :)

Imon är det en lång skoldag men jag kan ta den efter en fantastisk helg med mina fina vänner som förgyller. En toppenhelg helt enkelt!! :D

I övrigt så ska jag tydligen bli bra på geografisk information. De som känner mig sitter antagligen och flinar just nu eftersom mina geografikunskaper sträcker sig till lokalsinne och kunskap att läsa en karta. That's it. Blev precis godkänd i högstadiet så jag känner att de är bäst att börja i tid med denna kursen annars blir det svårt för mig. Nåväl den som lever får se :)

Om ni har nyårslöften, hur går de med dem? :)


Kommentarer
REBECCA

sv: tusen tack kära du! :)



Jag har inte några direkta nyårslöften, mer än att följa mitt hjärta och bara leva så som jag vill hehe :) kram

2012-01-22 @ 16:46:34
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
anna

jag är väl en av få som inte tycker big bang t är så kul :P

2012-01-22 @ 18:57:13
URL: http://addspirit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0