24 Januari


Finaste vårjackan finns hos Gina tricot!

Hej vänner och sorry för dö tid här ;)

Började ju ny kurs igår och de kickstartade verkligen! Har schematid varje dag numera och massa datorövningar som anstränger armen maximalt för den ovane! Men än så länge är de grymt kul!

Har även varit på ledarmöte idag så på tisdag ska jag ha hand om scouter utan att kunna knyta en enda knop. Fint det! Sa att jag fick bli lekledare ist ^^ Passar bättre!

I övrigt så letar jag nya gympaskor och en bräda. VIlket jag upptäckt är svårare än väntat men den som lever får se!

Har ni arbetat i något GIS-program någon gång? :)


Kommentarer
My Wesström

fin blogg!

allting bra med dej? :)

2012-01-25 @ 14:33:11
URL: http://mywesstroms.blogg.se/
My Wesström

ja, filmen är lite knäpp, hon har ju legat med några stycken, men den var riktigt bra endå tyckte jag! haha! :D

2012-01-25 @ 18:25:15
URL: http://mywesstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0